Dyreværnet logo
DYREVÆRNET
- bag facaden
 
Dyreværnet har en vision om at "alle kæledyr i Danmark" skal have et godt hjem, men det har en del kæledyr bare ikke - langt fra! Nogle dyr kommer fra forhold som er så ubeskrivelige, at de svæver mellem liv og død, når de ankommer til Dyreværnet.
Deres team af professionelle medarbejdere er i de fleste tilfælde, i stand til at hjælpe disse dyr, så de kan adopteres ud til kærlige familier, som giver dem et godt hjem.

Kom med bag facaden hos Dyreværnet i Rødovre, hvor vi hører om og ser det store arbejde som de mange mennesker, der er tilknyttet Dyreværnet, gør hver eneste dag for vores firbenede venner. 


DYREVÆRNET - BAG FACADEN
Enten vil udrykningsleder Nina Amdi kendt fra TV, eller adm. direktør Henrik Knaack, vise rundt i hele området, delt i mindre grupper, så der er tid til at hilse på nogle af Dyreværnets mange gæster og patienter. 
Vi ser internats klinikken hvor dyr der er hentet eller indleveret bliver tilset og vi ser staldene, hvor katte, hunde og smådyr holder til inden at de skal videre til deres ny familier. 

Vi ser dyrelægeklinikken som mange ikke ved, at alle kan komme til med deres kæledyr. Behandlingerne koster det samme som hos andre dyrlæger, den eneste forskel er, at overskuddet går til at redde dyr.

Efter rundturen samles man i kantinen hvor enten Nina eller Henrik fortæller om Dyreværnets historie, udrykningstjenesten og de andre indsatsområder, det forebyggende arbejde, den frivillige indsats' betydning og masser af anekdoter - gode som triste fra dagligdagen på Dyreværnet. 

Under foredraget serveres en lækker sandwich, 1 glas øl, vin eller vand og en kop kaffe og der er selvfølgelig mulighed for at stille spørgsmål.
Arrangementet tager et par timer. 


Dyreværnet får årligt omring 4.000 henvendelser om danske dyr i nød og det gælder endda kun sager om misrøgt af kæledyr. De gør et kæmpe arbejde og det er et rigtig spændende besøg at opleve organisationen inde fra. 
 
hvalpe 500x277 mwr1

 
Dyreværnet logo
Islevdalvej 85, 2610 Rødovre
 
Torsdag d. 19. januar 2023 kl. 17:30 - 19:30 udsolgt
Torsdag d. 26. januar 2023 kl. 17:30 - 19:30 - udsolgt
Onsdag d. 1. februar 2023 kl. 17:30 - 19:30 - udsolgt
Lørdag d. 4. februar 2023 kl. 11:30 - 13:30 - udsolgt
Onsdag d. 22. februar 2023 kl. 17:30 - 19:30 - udsolgt
Onsdag d. 9. marts 2023 kl. 17:30 - 19:30 - udsolgt


EKSTRA ARRANGEMENT
Torsdag d. 27. april 2023 kl. 17:30 - 19:30



Pr. person for hele arrangementet inkl. mad og drikke............kr. 295,

Prisen inkluderer guidet rundvisning/foredrag rundt i Dyreværnet samt efterfølgende hjemmelavet sandwich samt øl, vin eller sodavand og kaffe.
inkl. moms & alle gebyrer
 logo maske
BETINGELSER



DU SKAL VÆRE TILMELDT VORES NYHEDSBREV, FOR AT KUNNE BENYTTE VORES TILBUD: TILMELD


BESTILLING, DELTAGELSE & BETALING
Send navn og/eller firmanavnadressetelefonnummerdato og antal pladser pr. mail til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den..
Inden for 24 timer sender vi en mail der bekræfter at billetterne er taget fra til dig, så du kan sætte kryds i kalenderen.
Du hæfter nu for din bestilling
 
Der er plads til få ved hvert arrangement, da alle skal have noget ud af det. Dog kræver arrangementet et min. antal deltager, for at kunne gennemføres. Skulle vi være nødsaget til, at aflyse pga. manglende deltagelse, får du senest besked to uger før. Vi sender først en faktura, når der er tilstrækkeligt med tilmeldinger, så når du modtager din faktura, er det fordi vi ved at arrangementet gennemføres. 
Vi sender fakturaen pr. mail til betaling netto/kontant.
 
 
RESERVATION UDEN BINDING
Har du brug for nogle dage til at invitere flere personer, sender du navn/firmanavnadressetelefonnummer og ønsket dato samt hvor mange pladser det realistisk drejer sig om til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den..
Vi tager pladserne fra til dig og mailer den dato, hvor din reservation udløber. Inden udløbsdatoen skal du kontakte os med det endelige antal. 
Du hæfter nu for din bestilling og vi sender vi dig en faktura til betaling netto/kontant. 
 
 
BILLETTER
Når vi har registreret din betaling, sender vi jeres voucher pr. mail.
 

AFLYSNING
Er vi nødsaget til at aflyse, får du det fulde beløb retur inden for 7 bankdage, eller du kan beholde dine pladser til en evt. ny dato.
ArtSales  •  info@artsales.dk  •  tlf. nr. +45 39 40 14 44