
GUIDET RUNDVISNING & MIDDAG I VORES SMUKKE OPERAHUS...
En guidet rundvisning der starter i Operaens smukke foyer, der med sine rene linjer, Olafur Eliassons lysskulpturer og udsigt over Københavns Havn, omfavner den blanke ahornskal omkring Store Scene. Se Per Kirkebys kobberrelieffer og Per Arnoldis Opera-bomærke støbt ind i foyergulvet.
Efterfølgende skal vi ind i den kæmpestore sal, som er noget helt andet at se uden publikum og vi kommer bag scenen, hvor de enorme, flytbare scenefelter gør det muligt at opføre flere forskellige forestillinger samme dag. Se kontrasten fra Store Scene til Takkelloftet, hvor scenens fleksibilitet er i centrum. Der er både meget at se og fortælle. Den smukke bygning gemmer allerede på mange historier.
Rundvisningen varer ca. 75 minutter og gennemføres på kunstens præmisser, dvs. med hensyn til aktuelle opsætninger.
Efter rundvisningen spiser vi på 3. eller 4. sal i Operaens fine nye restaurant Almanak - restauranten er allerede er kendt fra huset The Standard i indre by.

ALMANAK PÅ 3. & 4. SAL I OPERAEN

MENU
3-retters teatermenu med afsæt i sæsonens råvare
1 glas huses rød- eller hvidvin
Efterfølgende kaffe eller te med sødt til.
Der står karafler med vand på bordene
RUNDVISNING & MIDDAG I OPERAEN
Torsdag d. 30. marts 2023 - udsolgt
PROGRAM
Mød op 10 min. før rundvisningen til venstre for hovedindgangen.
17:00 Rundvisning med guide
18:15 Middag i restauranten på 3. & 4. sal
17:00 Rundvisning med guide
18:15 Middag i restauranten på 3. & 4. sal
_________________
PRIS PR. PERSON
For hele arrangementet inkl. rundvisning & middag kr. 725,-
inkl. moms & alle gebyrer
_________________

BETINGELSER
DU SKAL VÆRE TILMELDT VORES NYHEDSBREV, FOR AT KUNNE BENYTTE VORES TILBUD: TILMELD
BESTILLING & BETALING
Send navn og/eller firmanavn, adresse, telefonnummer, dato, antal pladser samt evt. antal billetter til aftenens forestilling hvis du ønsker det pr. mail til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den..
Inden for 24 timer sender vi en mail der bekræfter at billetterne er taget fra til dig, så du kan sætte kryds i kalenderen.
Du hæfter nu for din bestilling.
Der er plads til få ved hvert arrangement, da alle skal have noget ud af det. Dog kræver arrangementet et min. antal deltager, for at kunne gennemføres. Skulle vi være nødsaget til, at aflyse pga. manglende deltagelse, får du senest besked to uger før. Vi sender først en faktura, når der er tilstrækkeligt med tilmeldinger, så når du modtager din faktura, er det fordi vi ved at arrangementet gennemføres.
Vi sender fakturaen pr. mail til betaling netto/kontant.
RESERVATION UDEN BINDING
Har du brug for nogle dage til at invitere flere personer, sender du navn/firmanavn, adresse, telefonnummer og dato samt hvor mange pladser det realistisk drejer sig om til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den..
Vi tager pladserne fra til dig og mailer den dato, hvor din reservation udløber.
Vi tager pladserne fra til dig og mailer den dato, hvor din reservation udløber.
Inden udløbsdatoen skal du kontakte os med det endelige antal.
Du hæfter nu for din bestillingen og vi sender vi dig en faktura til betaling netto/kontant.
BILLETTER
Når vi har registreret din betaling og modtaget evt. billetter fra operaen, sender vi voucher og billetter pr. mail.
AFLYSNING
Er vi nødsaget til at aflyse, får du det fulde beløb retur inden for 7 bankdage, eller du kan beholde dine pladser til en evt. ny dato.
Du hæfter nu for din bestillingen og vi sender vi dig en faktura til betaling netto/kontant.
BILLETTER
Når vi har registreret din betaling og modtaget evt. billetter fra operaen, sender vi voucher og billetter pr. mail.
AFLYSNING
Er vi nødsaget til at aflyse, får du det fulde beløb retur inden for 7 bankdage, eller du kan beholde dine pladser til en evt. ny dato.